Amsterdam, hoofdstad van Nederland en met zijn prachtige binnenstad de grootste trekpleister voor toeristen. Tel daar het economische hart van de zuidas bij op en je hebt een prachtige mix van nostalgie en de nieuwe tijd. Maar dit brengt ook heel veel druk met zich mee. Veel zaken worden snel besloten en de kans om achter de feiten aan te lopen zijn zeer aanwezig. Uw personeelszaken kunnen echter onnodig duur en gecompliceerd worden en dat is nergens voor nodig.
Om advies te krijgen omtrent de vele HR zaken en wet- en regelgeving is het echt niet altijd nodig om een interimmer of vaste medewerker aan te stellen. Als u al uw processen goed op orde heeft en deze zijn duidelijk bij uw medewerkers dan kan een bedrijf tot 25 medewerkers prima af zonder een eigen HR afdeling.
Echter, u heeft, op dat moment, dan niet de benodigde kennis in huis, HR adviesbureau Highway to HRM staat daarom voor u klaar, u hoeft slechts uw vraag te stellen via de email of telefoon en wij geven u direct antwoord indien mogelijk. Mochten we iets even uit moeten zoeken krijgt u uw antwoord iets later, maar antwoord krijgt u.
Ook zullen wij u met enige regelmaat bellen om diverse zaken door te spreken. Dit kan bijvoorbeeld gebeuren bij nieuwe wetgeving of als we zien dat er zaken niet goed geborgd worden. Zo haalt u toch uw HR adviseur in huis zonder dat u een bureau moet vrijmaken.
Hoe komt u het snelst met ons in contact?